Sweetness
Positive


Hidup memang kadang tak indah
Mengapa tak membuatnya menjadi lebih mudah
Maaf bila aku tak sempurna
Kerana beginilah aku adanya

Jangan menyalahkan cinta
Kerana manusialah yang membuatnya tercela
Jangan menyalahkan takdir
Kerana jalan cerita telah terukir

Kali ini sayap-sayapku telah patah
Dan aku terjatuh di lembah antah berantah
Dengan luka yang mengangah
Dan malam tak sedikitpun memberikan cahayanya

Terima kasih karena pernah memberikan cahayamu
Walau hanya setitik tapi aku bahagia menyambutmu
Walaupun engkau memberiku kegelapan itu lagi
Tapi setidaknya cahayamu mampu menghangatkan hatiku
Walau hanya sebentar sungguh aku bahagia

Aku mungkin jauh dari sempurna
Bila ini memang jalanku aku akan terima
Mungkin semua harus berlalu
Dan akan ku kubur sedalam yang aku mampu
Kerana ku yakin semua akan indah pada waktunya

Terima kasih untuk semuanya
Dan biarkan hujan ini menghiburku
Dan rintik-rintiknya seakan sebuah lagu yang syahdu
Menemaniku melewati waktu


Mentari pagi akan menyambutku
Dan aku akan berkata " Selamat datang hari-hari baru"

Posted at 9:22 PG | 0 comments

| PRESENT

Blah Blah



- END -